Historie

Když staré kolejiště dosloužilo a uteklo pár let, rodiče postavili další kolejiště. Tentokrát se už nepovedlo stavbu utajit :-).  Koncept a technologie stavby byl podobný předešlému kolejišti, avšak kolejiště již bylo daleko složitější a modelovější. Rodiče u známého sehnali starší mašinky, vagony a koleje i s elektrovybavením. Tak jsem poprvé poznal modelové měřítko TT. Dnes vím že jsme měli BR 81 a BR 92 (provedení s dvěma dvojkolími ze setu), ale tenkrát jsme je rozlišovali ma tlustou a těžkou (BR 81 za kterou jsme připojovali  tendr z BR56) a rychlou co dobře hrabala (BR 92). K ovládání sloužilo klasické trafo FZ1 se vším co k tomu patřilo: při rozjezdu furt nic, pořád nic, až vláček vystřelit a v prvním oblouku to vzal rovně...... Kolejivo bylo plechové a rádo oxidovalo, ale to přeci nebyl žádný problém - kolejiště přineslo mnoho radosti a hodin ježdění. Kdybych měl obě stará kolejiště porovnat, hodně se v tom projeví věk dětství, kdy jsem ta kolejiště měl. 

První kolejiště jsem dostal v době, kdy jsem netušil, že něco takového vůbec existuje, takže se do mého dětského srdce hluboce vrylo. Jaké bylo druhé kolejiště posuďte na fotkách.

Fotogalerie: Historie